تفاوت پی پال با ویزاکارت و مسترکارت

تفاوت پی پال با ویزاکارت و مسترکارت

خیلی از کاربران ایرانی که می خواهد وارد تبادلات مالی در سطح جهانی شوند، از ما سوال می کنند که “پی پال با ویزاکارت و مسترکارت چه فرقی دارد؟”. در این مقاله قصد داریم که این سوال را کامل جواب دهیم وتفاوت پی پال با کردیت کارت هایی مانند مسترکارت و ویزاکارت را بیان کنیم.

جدول تفاوت پی پال با ویزاکارت و مسترکارت

ویژگیپی‌پال (PayPal)مسترکارت (MasterCard)ویزاکارت (Visa Card)
نوع سرویسسیستم پرداخت آنلاینشبکه پرداخت که کارت‌های اعتباری صادر می‌کندشبکه پرداخت که کارت‌های اعتباری صادر می‌کند
کاربردتراکنش‌های آنلاین و انتقال پولخرید حضوری و آنلاین، دسترسی به خودپردازهاخرید حضوری و آنلاین، دسترسی به خودپردازها
امنیتحفاظت از اطلاعات مالی کاربر، ورود فقط با ایمیل و رمز عبورفناوری‌های امنیتی مانند تراشه و پینفناوری‌های امنیتی مانند تراشه و پین
پذیرش جهانیپذیرش در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و کشورها، با محدودیتپذیرش در سراسر جهانپذیرش در سراسر جهان
راه‌اندازینیاز به ایجاد حساب کاربریایجاد حساب بانکی یا نسخه مجازیایجاد حساب بانکی یا نسخه مجازی
این جدول گسترده‌تر، ویژگی‌های مختلف و مزایای هر سیستم پرداخت را به خوبی نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بر اساس نیازهای شخصی یا کسب‌وکار خود، انتخاب مناسبی داشته باشید.

این نکته هم باید یادآوری کنیم که هر سه این مورد برای کاربران ایرانی تحریم است و نمی توانندبه صورت مستقیم آنها را دریافت کنند. به همین خاطر برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده یا خرید ویزاکارت می توانید از طریق سایت هیناپی اقدام کنید.

تفاوت پی پال با ویزاکارت و مسترکارت

طبق جدول بالا، یک سری تفاوت میان این سه مورد وجود دارد که بسته به نوع فعالیت و کاربردی که کاربران می خواهند، از آنها استفاده کنند، متفاوت است. با این حال متاسفانه کاربران ایرانی به دلیل تحریم های جهانی نمی توانند از این سه مورد استفاده کنند. بنابراین برای دسترسی به هر کدام نیاز به فرایند خاصی است.

ساخت اکانت پی پال

از پی پال می توان برای کارهای مختلفی از جمله درگاه پرداخت، انتقال پول یا واریز و شارژ اکانت های اشتراکی استفاده کرد. با این حال کاربران ایرانی به راحتی نمی توانند از این استفاده کنند. شرکت هیناپی می توانند با استفاده از مدارک واقعی و قانونی کاربران از کشور مالزی برای ایرانی ها، حساب پی پال ایجاد کنند.

این حساب وریفای شده با مدارک شما و به شماست. مدرک اصلی لازم برای این کار داشتن پاسپورت ایرانی است.

دریافت ویزاکارت

ویزاکارت هم به مانند پی پال برای کاربران ایرانی تحریم است و نمی توانند به صورت مستقیم برای دریافت آن اقدام کنند. به همین منظور هیناپی می تواند این کار را با مدارک قانونی برای شما انجام دهد. ویزاکارت به نام شما و با مدارکی همچون پاسپورت ایرانی برای شما گرفته می شود.

برای خرید ویزاکارت مالزی نیاز به حساب بانکی قانونی دارید، که ما برای شما را این کار را به صورت قانونی انجام می دهیم .

جمع بندی

تفاوت اصلی میان پی پال و کردیت کارت نوع کاربردی و ایجاد حساب کاربری آنهاست . پی پال از طریق ایجاد حساب کاربری در سایت و کردیت کارت ها از طریق ایجاد حساب بانکی معتبر انجام می شود. هر دو آنها برای کاربران ایرانی تحریم است.

اگر هنوز در این مورد سوال یا مشکلی دارید ،می توانید سوال خودتان را زیر همین مطلب برای ما بنویسید تا پاسخ شما را در کمترین زمان بدهیم.

امتیازش چنده؟

2 دیدگاه دربارهٔ «تفاوت پی پال با ویزاکارت و مسترکارت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا