پی‌پال friends and family

پی پال friends and family (دوستان و خانواده) چیست ؟

پی‌پال، یک سیستم پرداخت آنلاین شناخته شده در سراسر جهان ، است . این سیستم ، ویژگی های متنوعی را برای پاسخ گویی به نیازهای کاربران خود ارائه می‌دهد.  یکی از این ویژگی‌ها که به طور اصلی برای معاملات شخصی افراد طراحی شده است، گزینه friends and family (دوستان و خانواده) است. این مقاله به طور عمیق به توضیح این ویژگی می‌پردازد و شما را راهنمایی می‌کند که چگونه از آن به طور موثر استفاده کنید.

پی‌پال friends and family چیست ؟

پی پال دوستان و خانواده  ویژگی است که به کاربران اجازه می‌دهد، تا بتوانند بدون اینکه هزینه‌ای به آنها تحمیل شود، پول ارسال  کنند.  البته این انتقال یک شرط اصلی دارد و آن:

به شرطی که وجوه ارسالی از یک حساب بانکی یا موجودی پی‌پال ارسال شود.

 این ویژگی برای ارسال پول به افرادی که به آنها اعتماد دارید، مانند دوستان یا اعضای خانواده و افراد نزدیک خودتان است.  مزیت اصلی این انتقال آن است که هیچ هزینه‌ای برای فرستنده یا گیرنده  ندارد.

اگر هنوز حساب پی پال خودت را نداری، می توانی از طریق هیناپی راحت افتتاح حساب پی پال وریفای شده در ایران انجام بدی.

پی‌پال friends and family

چگونه از friends and family در پی پال استفاده کنیم؟

استفاده از این گزینه بسیار ساده و راحت است. در اینجا یک راهنمای گام به گام را برای شما آورده ایم :

  1. ۱. به ادرس https://www.paypal.com رفته و وارد حساب خود شوید:  
  2.  به بخش ارسال و درخواست (Send & Request) بروید؛  این زبانه معمولاً در بالای صفحه قرار دارد.
  3. جزئیات گیرنده را وارد کنید:  در این مرحله باید اطلاعاتی مانند ؛آدرس ایمیل ، شماره تلفن یا نام کاربری پی‌پال خود را وارد کنید.
  4. مقدار را انتخاب کنید: مقداری که می‌خواهید ارسال کنید را وارد کنید.
  5. گزینه  ” ارسال به یک دوست ” را انتخاب کنید: این گزینه ، استفاده شما از حساب  “دوستان و خانواده”  پی پال را تایید می‌کند.
  6.  بازبینی و ارسال: جزئیات گیرنده را به دقت بررسی کرده و روی گزینه “send payment now” کلیک کنید.
پی‌پال friends and family

تفاوت بین ویژگی friends and family و ویژگی goods and services payments چیست؟

در حالی که انتقال وجه به صورت دوستان و خانواده (friends and family) برای معاملات شخصی برنامه ریزی شده، گزینه goods and services payments (کالاها و خدمات) برای معاملات تجاری طراحی شده است. در اینجا به تفاوت‌های کلیدی موجود در بین این دو ویژگی اشاره می کنیم :

: • هزینه‌ها:   ویژگی‌ ” frieends and family  ” زمانی که توسط یک حساب بانکی یا اکانت پی پال تامین می‌شود، برای معاملات داخلی هیچ هزینه ای در نظر نمی گیرد. در مقابل، گزینه “کالاها و خدمات” هزینه دارد که معمولاً فروشنده آن را پرداخت می کند.

حفاظت: ویژگی‌ ” کالاها و خدمات” حفاظت قابل توجهی را برای  خریدار ارائه می‌دهد.همچنین به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید اختلافات را پیگیری و برای محصولات یا خدمات ناراضی، مبلغ پرداخت شده توسط خودتان را درخواست برگشت بزنید. ولی در مقابل ویژگی  “دوستان و خانواده” این حفاظت و امنیت را به کاربران ارائه نمی کند.

friends and family

هزینه‌های مرتبط به پی‌پال دوستان و خانواده

برای معاملات داخلی در آمریکا، زمانی که پول از یک حساب بانکی یا اکانت پی‌پال ارسال می شود، هیچ هزینه‌ای را در از حساب کم نمی کند. اما برای معاملات بین‌المللی، ممکن است هزینه‌ای تا 5 درصد از مقدار ارسالی اخذ کند،  حداکثر این هزینه 4.9  دلار است.

امنیت و احتیاط‌ ها

در حالی که ویژگی “دوستان و خانواده”  از امنیت بالایی برخوردار است‌، لازم است که مطمئن شوید که ، پول را به افراد مورد اعتماد خود ارسال می‌کنید. توجه داشته باشید که همیشه جزئیات گیرنده را به دقت بررسی کنید تا از ارسال پول به فرد اشتباه جلوگیری شود.

نتیجه‌گیری

ویژگی “دوستان و خانواده” پی‌پال در جهت معاملات شخصی ، یک راه بدون هزینه را برای انتقال پول ارائه می‌دهد . در پرداخت های خود از با استفاده ازاین حساب ، توجه داشته باشید که بر اساس ماهیت معامله گزینه مناسب را انتخاب کنید و جزئیات گیرنده را بررسی کنید تا از وقوع برخی مشکلات امنیتی جلوگیری شود .

امتیازش چنده؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا